Lépjen be a fiókjába a rossz email címmel, majd a a Fiókom-Felhasználók menüpontban javítsa ki a rossz email címet. Onnantól kezdve megkapja majd az értesítéseket és belépni is tud majd a jó email címmel.
A letöltött fájlokat NE próbálja megnyitni, mert nem kell: úgy lett kitalálva a formátumuk, hogy csak az NTAK szerverei tudják elolvasni őket. Itt találja a részletes leírást az NTAK összeköttetésről.
Hogy kell szerződést kötni a Felhőmatraccal?
Az általános szerződési feltételeket a regisztráció során kell elfogadni. Ezt követően ide kattintva bármikor le tudja tölteni.
Lépjen be a Felhőmatrac fiókjába, majd kattintson Fiókom (Jobb felső sarok) > Szálláshelyek > Duplakatt a szálláshelye nevére > Igazolás letöltése
Ezt követően automatikusan letölti a fájlt az ön számítógépére PDF formátumban.
A Felhőmatrac alap havidíja 4990 Ft+Áfa/hó, ezen felül minden hozzáadott szoba 550 Ft/hó, vagy minden vendégéjszaka 25 Ft/hó. Évente 6 hónap szüneteltethetőség. A díjszabás részleteit itt találja.
Regisztrációt követően kapott tőlünk egy emailt, amelyben az ön személyes Felhőmatrac fiókjának belépési linkjét találja. A linkre kattintva megjelenik az ön felülete, ahol email címét és jelszavát megadva tud bejelentkezni.
Vagy már beléphet a regisztrációkor megadott email címmel is az általános bejelentkező felületről ide kattintva.
Ha ezt a hibaüzenetet látja, a felvitt foglalást nem kezelte. Kattintson a Naptár menüpontra, majd válassza ki a foglalást. Felül látni fogja az alábbi lehetőségeket:
Válassza ki az egyik lehetőséget minden esetben, amikor egy vendég megérkezik, illetve távozik. Amennyiben nem szeretne ezzel foglalkozni, van lehetőség az automata be és kijelentkeztetés beállítására is: Beállítható a szálláshelyeknél, hogy a vendégek mikor legyenek beavatkozás nélkül, be- illetve kijelentkeztetve. Természetesen opcionális. Jobb felső sarok > Fiókom > Szálláshelyek és a szálláshely adatlapján alul fülekbe rendeztük a további beállításokat.
A szolgáltatásaink menüpontban talál részleteket a channel managerrel kapcsolatban. Ebben partnerünk az eZee Centrix. Ha szeretne többet megtudni, itt találja a szolgáltatás árait és részleteit, illetve az űrlapot kitöltve kérhet további információt partnerünktől. Hogy miért érdemes channel managert használni? Olvassa el a témában szakmai cikkünket.
Írjon egy emailt az info@felhomatrac.hu-ra, vagy vegye fel a kapcsolatot a RESnWEB ügyfélszolgálatával, és a további információkról illetve teendőkről partnerünk informálja majd.
A szálláshely adatai oldalon tudja módosítani a szálláshelye nevét. Fiókom (jobb felül) > Szálláshelyek > Saját szálláshely nevére duplakatt oldalon. Amennyiben olyan adatot kíván módosítani, amit a rendszer nem enged, kérem írjon nekünk az info@felhomatrac.hu email címre.
A validálás még nem jelenti azt, hogy automatikusan küldi a rendszer az adatokat az NTAK-ba. A Fiókom (jobb felső sarok) / Beállításokban lehet személyre szabni, hogy be van-e kapcsolva az automatikus adatküldés. Ha nincs, akkor kapcsolja be, és a FelhőMatrac este automatikusan pótolni fogja az elmaradásokat. Egyéb esetben ez egy manuális feladat. A rendszer az automatizmus bekapcsolása után, minden napi zárást másnap este küld el.
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9-18 óráig elérhető telefonon, illetve emailben. Ha bármilyen sürgős esetben lenne segítségre szüksége, írjon nekünk emailt, és amint tudunk, válaszolunk. A rendszerben minden javítható utólag is, ha hétvégén nem ér el minket, hétfőn rendbe tudunk hozni bármit.
Olvassa el erről részletes bemutató cikkünket itt.
Olvassa el erről részletes bemutató cikkünket itt.
Az adatok jelenleg nem kerülnek továbbításra a KSH felé, de elérhető az összesítés a fő menüben, a statisztikákra kattintva.
Látogasson el az NTAK tudnivalókat összegyűjtő oldalunkra.
Keresse bátran kollégáinkat! Nincs rossz kérdés.
E-mail: info@felhomatrac.hu
Telefon: +36 30 49 33 627
H-P: 09:00 – 17:00
Copyright © Felhőmatrac 2022. Minden jog fenntartva!
A Felhőmatrac szálláskezelőt a 7Hills Kft. készíti.