Mi az a Doqu?

A FelhőMatrac partnere az új fejlesztésű mobilapplikáció a Doqu, melynek segítségével bármely személyes okmány adatait be tudja olvasni okostelefonja kamerájával.

Miért van rá szükségem?

Szeptember 1-től minden szálláshelynek rendelkeznie kell digitális okmányolvasóval, hogy a VIZA rendszerbe eljussanak a vendégek okmányainak adatai. Ezt kizárólag olyan szálláshelykezelővel összekötött és VIZA által hitelesített programok tudják elvégezni, mint amilyen a Doqu is. Erről bővebben szakmai blogunkon olvashat.

Mennyibe kerül a Doqu?

A Doqu használata minden Felhőmatrac előfizető számára ingyenes, korlátlan számú eszközön.

Milyen telefonra tudom letölteni a Doqu-t?

Bármilyen iOs vagy Android okostelefonra ingyenesen letölthető az AppStore-ból vagy a Google Play áruházból.

Ha ingyenesen letölthető, hol fizetek a szoftverért?

Az applikáció a FelhőMatrac előfizetést igénybe vevők számára érhető el, külön nem kell fizetni érte.

Mi a teendő, ha további eszközre szeretném telepíteni a Doqut?

Ugyanúgy kell letölteni az applikációt a másik eszközre is, és a korábban létrehozott felhasználó fiókkal belépni. Az újonnan hozzáadott eszköz után sem kell fizetni a Doqu használatáért, hiszen a szolgáltatás a FelhőMatrac előfizetéshez tartozik.

Hogyan kell használni a Doqu-t?

Olvassa el részletes használati utasításunkat, ahol képekkel illusztrálva követheti végig a gyors és egyszerű beüzemelés és használat folyamatát. Ne aggódjon, nem több mint 5 perc!

Külföldi okmányokat is tud olvasni a Doqu?

Igen, a legtöbb Magyarországon jellemzően megforduló nemzet igazolványait felismeri, azonban előfordulhatnak különleges kivételek.

Nem sikerült beolvasnom egy okmányt, mi a teendő?

Próbálja újra, de ha semmiképpen nem működik vigye be manuálisan az adatokat a FelhőMatracba.

Nem tartózkodom a szálláshelyen amikor a vendég érkezik, a vendégeim self check-innel foglalják el a szállást, én csak távolról irányítom a szálláshelyet. Hogyan tudok eleget tenni az okmányolvasó használati kötelezettségemnek?

Erre sajnos a központi szervek nem adtak útmutatást, erre így sajnos mi sem tudunk megoldást javasolni.

A beolvasott adatokat mennyi időm van foglaláshoz rendelni a FelhőMatracon belül?

A Check-in hivatalosan az érkezés napján kell rögzíteni. Ha valami miatt meg sincsen lehetősége aznap ezt elvégezni, még 2 napig hozzáférhetőek az adatok, így legkésőbb addig hozzá kell adni a beolvasott vendéginformációt a foglaláshoz, különben újra be kell olvasni az okmányt.

Több szálláshelyet kezelek egy FelhőMatrac fiókból. Hány Doqu fiókra lesz szükségem?

Ahogy a Felhőmatracnál is tudja egy profilból kezelni több szálláshelyét is, ugyanúgy a Doqunál is elég egy regisztráció, amit minden aktív szálláshellyel össze tud kötni. A használati útmutatóban erre is kitérünk, olvassa el ITT.

Nem a FelhőMatrac szálláshelykezelőt használom, össze tudom kötni a Doqut más szoftverrel is?

Nem, a Doqu jelen pillanatban csak a FelhőMatraccal kompatibilis. Nézze meg az árainkat, és jöjjön át hozzánk, hátha jobban jár!

Miért használjam a FelhőMatracot és a Doqut, amikor a Vendégem és a hozzá tartozó okmányolvasó ingyenes?

A FelhőMatrac rengeteg kényelmi funkcióval rendelkezik, amivel az ingyenes program nem, amivel sok munkaórát meg tud spórolni egy szállásadó. Nézze meg a részleteket, és csatlakozzon a FelhőMatrachoz, nem bánja meg!

Doqu regisztráció és használati utasítás

Ügyfélkapcsolat

Keresse bátran kollégáinkat! Nincs rossz kérdés.
E-mail: info@felhomatrac.hu
Telefon: +36 30 49 33 627
H-P: 09:00 – 17:00

Copyright © Felhőmatrac 2022. Minden jog fenntartva!

A Felhőmatrac szálláskezelőt a 7Hills Kft. készíti.

Közösség