A FelhőMatrac nem csak szép, de technológiájában is az egyik legmodernebb NTAK szoftver.

Anyacégünk, a 7Hills IT Kft. 2008. óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel, így nagy tapasztalattal rendelkezünk abban, hogyan is kell egy jól működő és modern szoftverszolgáltatást kialakítani.

Minden a felhőben

A FelhőMatrac egy online elérhető szoftverszolgáltatás (Software as a Service / Saas), azaz nálunk nem kell telepíteni semmit. Ügyfeleink interneten keresztül bármely számítógépről vagy laptopról bejelentkezhetnek saját fiókjukba, 2020. júniustól pedig napi ügyeiket mobiltelefonról is intézhetik.

Biztonság

Ügyfeleink adataira mi vigyázunk, saját gépen nem kell tárolniuk semmit. Nagy teljestményű szervereink 0-24 üzemelnek, és felkészültek a kiemelkedően nagy terhelésű (peak) időszakokra is, amikor mindenki egyszerre van a FelhőMatracon.

Szolgáltatásunk adatkapcsolata titkosított, ügyfeleink minden esetben https protokoll szerint férnek hozzá fiókjukhoz. Működésünk és Adatkezelési szabályzatunk mindenben megfelel a hatályos Infotörvény és GDPR szabályozás követelményeinek.

NTAK

Cégünk 2019. december óta első helyen szerepel az NTAK-kompatibilis szoftverek hivatalos listáján: 7H NTAK Connector-nak nevezzük a FelhőMatrac NTAK-adatküldő modulját.

Szakmai cikkekkel is segítünk abban, hogy az NTAK regisztráció során minden zökkenőmentes legyen: Milyen feladatokkal jár az NTAK regisztráció?

Ügyfeleink felé adatküldési garanciát vállalunk: az NTAK felé újraküldjük az adatokat mindaddig, amíg az NTAK szervere biztosan be nem fogadta azokat. Fiókjukban pontosan nyomon tudják követni, hogy az adott napokon megtörtént-e az adatküldés az NTAK felé. Amikor szükséges, igazolást is állítunk ki nekik erről a hatóságok felé.

Ajánljuk kapcsolódó cikkünket: Milyen adatokat gyűjt az NTAK?

Jól működő alapfunkciók

A FelhőMatracot kifejezetten a magyar kis és közepes szálláshelyek igényei szerint alakítottuk ki:

Ugyanazokkal az alapfunkciókkal rendelkezik, mint a nagy “szállodaszoftverek” (PMS-ek), de a kezelése egyszerű, és nem igényel korábbi tapasztalatot.

Foglalások kezelése: könnyű bevinni a beérkezett foglalásokat, amelyeket naptár (szobatükör) nézetben és lista nézetben is áttekinthetünk.

Vendégadatok nyilvántartása: a vendégadatokat a foglalásokhoz kapcsolódóan szerkeszthetjük, de önálló adatbázisban is megjelennek, így visszatérő vendégeknél nem kell azokat újra bevinni.

Számlázás: 2020. júniustól ügyfeleink kvázi egy kattintással állíthatnak ki számlát szállóvendégeiknek, és így sok időt spórolhatnak azzal, hogy nem kell vendégadataikat egy külső számlázó szoftverbe külön bevinniük.

Integrációk

A 2020. nyári szezonra megérkeznek integrált szolgáltatásaink:

Számlázás: a FelhőMatrac funkcionalitásába – megbízott számlakibocsátóként – partnerünk, a SZÁMLÁZZ.HU megbízható szolgáltatásait integráljuk, biztosítva a számlák automatikus NAV-feltöltését is.

Channel manager: Ha ügyfelünk channel manager modult is választ alapcsomagja mellé, akkor automatikusan megérkeznek fiókjába a foglalási adatok az általa használt internetes foglalási portálokról (Booking.com, Airbnb.com, stb.).

Mindent megtanítunk

A mi érdekünk, hogy ügyfeleinknek minden könnyen menjen. Ezért online oktatást biztosítunk nekik, és belső oktatóanyagok készítésével is segítjük a munkájukat.

Ügyfélszolgálat

Munkatársaink a hét minden napján, e-mailen és telefonon is rendelkezésére állnak: abban segítünk ügyfeleinknek, amiben csak kell.

Hibaelhárítás

Büszkék vagyunk rá, hogy rendszerünkben kevés a hiba – ám ha ügyfeleink mégis találnak BUG-ot, örömmel vesszük a visszajelzéseket, és belső IT csapatunk amint lehet, javítja a hibákat.

Egyedi fejlesztések

Technológiában utazunk. Anyacégünk, a 7Hills IT Kft. tapasztalt szoftverfejlesztőként már eddig is sok egyedi igényre adott megoldást, és ha valami a FelhőMatrac alaprendszerén túl fontos ügyfeleinknek, kéréseik mindig prioritást élveznek nálunk.