• Rossz email címet adtam meg a regisztráció során, és nem kaptam meg a megerősítő levelet.

Lépjen be a fiókjába a rossz email címmel, majd a a Fiókom-Felhasználók menüpontban javítsa ki a rossz email címet. Onnantól kezdve megkapja majd az értesítéseket és belépni is tud majd a jó email címmel.

  • Miért nem tudom megnyitni a letöltött autentikációs és aláíró tanusítványt?

A letöltött fájlokat NE próbálja megnyitni, mert nem kell: úgy lett kitalálva a formátumuk, hogy csak az NTAK szerverei tudják elolvasni őket. Itt találja a részletes leírást az NTAK összeköttetésről.

 

  • Hogy kell szerződést kötni a Felhőmatraccal?

Az általános szerződési feltételeket a regisztráció során kell elfogadni. Ezt követően ide kattintva bármikor le tudja tölteni.

 

  • Hol találom az igazolást amit le kell adnom az önkormányzatnak?

Lépjen be a Felhőmatrac fiókjába, majd kattintson  Fiókom (Jobb felső sarok)  > Szálláshelyek  > Duplakatt a szálláshelye nevére— >    Igazolás letöltése       

Ezt követően automatikusan letölti a fájlt az ön számítógépére PDF formátumban. 

 

  • Mennyibe kerül a Felhőmatrac?

A Felhőmatracnak nincsen fix havidíja. Minden hónap végén aszerint számlázunk, hogy hány vendégéjszaka valósult meg az Ön szálláshelyén. Az öt ársávot itt találja. Abban a hónapban, amikor nincs vendége a havidíj  0 ft.

 

  • Hol kell belépni a saját oldalamra?

Regisztrációt követően kapott tőlünk egy emailt, amelyben az ön személyes Felhőmatrac fiókjának belépési linkjét találja. A linkre kattintva megjelenik az ön felülete, ahol email címét és jelszavát megadva tud bejelentkezni.

Vagy már beléphet a regisztrációkor megadott email címmel is az általános bejelentkező felületről ide kattintva

 

  • A következő hibaüzenet jelenik meg a vezérlőpulton: Velük még teendőd van

Ha ezt a hibaüzenetet látja, a felvitt foglalást nem kezelte. Kattintson a Naptár menüpontra, majd válassza ki a foglalást. Felül látni fogja az alábbi lehetőségeket: 

  • Check in- Duplakatt
  • Check out- Duplakatt
  • Nem jelent meg- Duplakatt

Válassza ki az egyik lehetőséget minden esetben, amikor egy vendég megérkezik, illetve távozik.  Amennyiben nem szeretne ezzel foglalkozni, van lehetőség az automata be és kijelentkeztetés beállítására is: Beállítható a szálláshelyeknél, hogy a vendégek mikor legyenek beavatkozás nélkül, be- illetve kijelentkeztetve. Természetesen opcionális. Jobb felső sarok > Fiókom > Szálláshelyek és a szálláshely adatlapján alul fülekbe rendeztük a további beállításokat.

  • Érdekel a channel manager, hol tudom beállítani?

A szolgáltatásaink menüpontban talál részleteket a channel managerrel kapcsolatban. Ebben partnerünk az eZee Centrix. Ha szeretne többet megtudni, itt találja a szolgáltatás árait és részleteit, illetve az űrlapot kitöltve kérhet további információt partnerünktől. Hogy miért érdemes channel managert használni? Olvassa el a témában szakmai cikkünket.

 

  • Érdekel a RESnWEB foglalómotor, mi a teendőm?

Írjon egy emailt az info@felhomatrac.hu-ra, vagy vegye fel a kapcsolatot a RESnWEB ügyfélszolgálatával, és a további információkról illetve teendőkről partnerünk informálja majd.

 

  • Hogyan tudom megváltoztatni a szálláshely nevét?

A szálláshely adatai oldalon tudja módosítani  a szálláshelye nevét.  Fiókom (jobb felül) > Szálláshelyek > Saját szálláshely nevére duplakatt oldalon. Amennyiben olyan adatot kíván módosítani, amit a rendszer nem enged,  kérem írjon nekünk az info@felhomatrac.hu email címre.

 

  • Ha már validáltam a szálláshelyet, a FelhőMatrac automatikusan küldi az adatokat az NTAK-nak?

A validálás még nem jelenti azt, hogy automatikusan küldi a rendszer az adatokat az NTAK-ba. A  Fiókom (jobb felső sarok) / Beállításokban lehet személyre szabni, hogy be van-e kapcsolva az automatikus adatküldés. Ha nincs, akkor kapcsolja be, és a FelhőMatrac este automatikusan pótolni fogja az elmaradásokat. Egyéb esetben ez egy manuális feladat. A rendszer az automatizmus bekapcsolása után, minden napi zárást másnap este küld el.

 

  • Hogyan kérhetek segítséget hétvégén?

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9-18 óráig elérhető telefonon, illetve emailben. Ha bármilyen sürgős esetben lenne segítségre szüksége, írjon nekünk emailt, és amint tudunk, válaszolunk. A rendszerben minden javítható utólag is, ha hétvégén nem ér el minket, hétfőn rendbe tudunk hozni bármit. 🙂

 

  • Hogy működik az online adatbekérő?

Olvassa el erről részletes bemutató cikkünket itt.

 

  • Hogy működik a csoportos adatbevitel?

Olvassa el erről részletes bemutató cikkünket itt.

 

  • Automatikusan mennek az adatok a KSH-NAK?

Az adatok jelenleg nem kerülnek továbbításra a KSH felé, de elérhető az összesítés a fő menüben, a statisztikákra kattintva.

 

  • Mit érdemes még tudni az NTAK-ról?

Látogasson el az NTAK tudnivalókat összegyűjtő oldalunkra.