A FelhőMatracnál a nagy csoportok fogadása nem nagy munkát jelent! Sőt! Az alábbi leírásban megmutatjuk a csoportos adatbeviteli funkciónkat lépésről lépésre!

Az alábbi videóban látszik az egész folyamat, de leírtuk a videó alatt lépésről lépésre is!

A naptár nézetben kattintsunk a csoportok gombra:

Az alapadatok megadása után töltsük le a vendégek sablont:

A vendégek sablont (excel file) küldjük el a csoportvezetőnek, hogy töltse ki az érkező vendégek adataival, itt akár 300 nevet is bekérhetünk. A file-ban a sárgázott mezőkben legördülő menü van beálíltva, ezt fontos megtartani, hogy az import jól működjön.

Ha visszakaptuk a kitöltött excel-t, indulhat is a feltöltés, a csoportadatokban a vendégek fül alatt:

Ha feltöltöttük a kitöltött file-t, azonnal meg is jelennek a nevek a csoportban:

Már csak be kell őket osztani a lakóegységekbe. A Lakóegységek fülön jelöljük ki azokat a szobákat, amelyekbe el szeretnénk helyezni a csoportot, jobb oldalon látjuk, hogy hány főre “keresünk” szállást, középen pedig az adott szobák kapacitását:

Ha a kiválasztott kapacitás zöld, akkor már elég ágyunk van a csoportnak (vagy több):

Mentést követően kezdhetjük a beosztást. Választhatjuk az automatikus beosztást, ha nincs szükségünk arra, hogy tudjuk, melyik vendég melyik szobában van, és akkor a rendszer automatikusan feltölti a kiválasztott szobákat a vendégekkel, ezt aztán módosíthatjuk, ha szeretnénk, a nevek áthúzásával:

Vagy, ha mi szeretnénk beosztani a vendégeket, akkor az egérrel húzzuk át a neveket a megfelelő mezőkbe:

FONTOS! A csoportot érdemes csak akkor véglegesíteni,  amikor már megérkezett az összes vendég, minden adatot megkaptunk, és már nem lesz adatváltozás. 

Csoport újranyitásra csak akkor van lehetőség, ha még egyik vendég sincsen becsekkolva:

A vendégeket szobánként, vagy egyénileg is be tudjuk csekkolni, illetve arra is van lehetőség, hogy egyes vendégek check-in vagy check-out dátumát egyénileg módosítsuk. Ha már van vendég becsekkolva, akkor nem látszik a csoport újranyitása funkció, ebben az esetben vissza kell vonni a check-in-t:

A véglegesített csoport így néz ki a naptár nézetben:

Hát nem csodás? 🙂 Egy oszálykirándulásnyi gyerek adatai 2 perc alatt bekerülnek a rendszerbe!

Ön használ Channel Managert? Ha még nem, olvassa el cikkünket arról, hogy miért éri meg a szállásadóknak ezt az extra szolgáltatást megrendelni.